CBR250 Forums banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
Joined
·
7,519 Posts
Discussion Starter #1
Need numbers as we have to find a new place to stay.

Captain poop face at happy beach house didn't re-book us because I didn't get back to her soon enough. I call bollox because I never have had to before. Maybe she got sick of the areldited towel racks and out of shape wardrobes :|

So I need numbers stat.

There are still houses available, and we might even end up closer to Cowes.

From memory last time I tried moving us most of the nice places said they were reserved for teams so we need to get moving on this super quick.

If you are coming down, dates will be wednsday to wendsday.
13th October > 20th October.
Accom will be =>$200 for the 7 days. If you are only staying for the weekend.... It will be the same price. We get the days before and after thrown in free. The rental price is normally for the weekend only.

So post inners please. Regardless of numbers

Annndd.... Go.


EDIT: Anyone have some spare time and want to help find a place?

Goto www.stayz.com.au and send out requests. I am moving in the next 2 weeks and have exams and work and fuuuuuuuuuu......... I need a team leader to find a house we can rent. 8 people + we have a good reference for =the last 3 years. I can't do it captain. Need halp!
 

·
Registered
Joined
·
11,384 Posts
Try not to completely destroy the place this time... :D
 

·
Registered
Joined
·
9,703 Posts
I'll be staying the sunday and the monday most likely.
 

·
Registered
Joined
·
15,509 Posts
Inzor.
Would love to try and organise it, but
a) I cant organise shit.
b) work is too busy atm
c) I have not intertronz at home
:/[hr]
P.s. Id like to stay for the whole week - if others are

..This could be the saddest MotoGP ev0r :(
 

·
Registered
Joined
·
13,475 Posts
nah ill find my own accomo, nfi what days im actually gonna be able to make it this year :/
 

·
Registered
Joined
·
9,321 Posts
want me to find the place? I'm happy to dew it... So long as it's booked in someone elses name though haha![hr]
After trawling stayz for a bit I think I'll let someone else put their hand up for it, there isn't much left :X
 

·
Registered
Joined
·
4,661 Posts
As I said, there's not much left.

I don't have time to organise both tickets & house and as I said I wont be here for all of Aug to orgnise all of the house.

After a quick look I've found these:

http://www.stayz.com.au/59359?checkin=13...umNights=6
http://www.stayz.com.au/28798?checkin=13...umNights=6
http://www.stayz.com.au/30413?checkin=13...umNights=6
http://www.stayz.com.au/30053?checkin=13...umNights=6
http://www.stayz.com.au/26769?checkin=13...umNights=6[hr]
http://www.stayz.com.au/26744?checkin=13/10/2010&numNights=7

Listen, I've requested the booking for this one. It's in Smiths Beach right near the track. We'll see what the agent says.

It only sleeps 9 in beds and some of you guys are going to have to share, otherwise you can sleep on the floor.

Depending on the amount of people that are in we're looking at about 175-200 for the week each.

I'll let you all know how we go, when I leave Rob will be taking over the organising.
 

·
Registered
Joined
·
15,509 Posts
Merudo said:
I'm surprised more of you aren't up for camping at the track!
Have you ever been to phillip island before?
I rekon it would be one of the worst places ever to camp - Loz has done it a few times, but Im definantly not keen lol[hr]
That place looks good Katie - looks like we will have to do without mad 3mB3Rz0n3Z this year tho :(
 

·
Registered
Joined
·
7,519 Posts
Discussion Starter #14
Yeah camping sounds like an epic battle of mud wrestling bogan fighting lame.

Good to see someone is taking care of this.. .right?
 

·
Registered
Joined
·
14,538 Posts
Drifty said:
Merudo said:
I'm surprised more of you aren't up for camping at the track!
Have you ever been to phillip island before?
I rekon it would be one of the worst places ever to camp - Loz has done it a few times, but Im definantly not keen lol[hr]
That place looks good Katie - looks like we will have to do without mad 3mB3Rz0n3Z this year tho :(

yeah, I went in 2008 - i organised the tshirts and hoodies remember?

yes staying in a house would be nicer but I reckon riding down and staying at the track would certainly be an experience you'd never forget... if you weren't worried about being out in the weather and getting a bit muddy if it rains anyway

anyway, nevermind...
 

·
Registered
Joined
·
7,519 Posts
Discussion Starter #16
We are a rare breed of glorious occaisonal sunday riders James.

We would be at track camping for 5 minutes before we became someones bitch.
 

·
Registered
Joined
·
10,484 Posts
In. Max in. Thursday to Sunday or maybe even Monday nights.


'tiK.
 

·
Registered
Joined
·
2,021 Posts
I will attend the GP this year, so add me in and 2 of my mates as well..

Cheers
 
1 - 20 of 21 Posts
Top