CBR250 Forums banner

1 - 20 of 34 Posts

·
Registered
Joined
·
672 Posts
Discussion Starter #1
P1: lorenzo
P2: de' puniet
P3: pedrosa

Randy would of had his first pole position in the moto gp class if it wasnt for a crash on his last lap of qualifying, right after Danni came off on the same lap having his anke run over by his bike and taken away in an ambulance, hope he's good to go race day though.

Randy looks like he really enjoys this track and is very quick here, lets hope he can keep lorenzo on his toes tomorrow.

stoners starts in 6th.

also i think i heard talk of Ben Spies riding Rossi's bike while he's out too? anyone hear that?
 

·
Registered
Joined
·
46 Posts
Yay!!!!

Front row :) Go Randy!

Edwards is going to Rossi's bike, and I think if De Angelis can work it with his contract, he'll ride in Edwards' place.
 

·
Registered
Joined
·
15,539 Posts
You heard it from the inside source!!

Give Randy ze Great our best on race day! Great to see him up front and challenging for position!
 

·
Registered
Joined
·
6,252 Posts
apparently randy did a trackday at silverstone on a fireblade not long ago through ron haslam's race school, looks like it helped! :)

i'm hoping for a wet race, especially in moto2
 

·
Registered
Joined
·
728 Posts
did anyone catch the commentator swear?

they were discussing randy wrestling the bike through the final corner on his pole grabbing lap, and one of them went "Its bumping around like a fucking bronco"

i lolled.
 

·
Registered
Joined
·
2,732 Posts
http://www.youtube.com/watch?v=YL_NVZOXlrI
 

·
Registered
Joined
·
10,965 Posts
edwards on rossis bike was (if true) fairly predictable. he has history in the team and has performed pretty consistently throughout the years with yamaha

hope ped bot takes the fight up to lorenzo (a win would be nice even tho i am a yammy fan.. purely to keep the championship alive). as for randy, it looks like the switch to ohlins is paying of tho i have a feeling he will work his way backwards in the race as he has in a lot of cases this year (sorry legzie :p).. he just doesnt have the race pace of the front 4-5 it seems.
 

·
Registered
Joined
·
3,991 Posts
im upping the bet on stoner every week now.

last week put 10 bucks on him to finish first, to win 50 bucks... this week ive put 20 on him and lorenzo to finish first and second to possibly win 80 bucks.

next week im putting 50 on him for the win lol

has to pull out a win eventually(i hope)
 

·
Registered
Joined
·
1,597 Posts
Yeh i signed up to sportsbet.com.au and they gave me $20 or signing up. went on Stoner to win tonight. He better bloody win! lol I want free monies
 

·
Registered
Joined
·
3,991 Posts
lol thats probably the only sports bet site im not a member of.

for another 10 mins anyway lol
 

·
Registered
Joined
·
2,732 Posts
^^^Wise investment guys.:p
 

·
Registered
Joined
·
2,732 Posts
Chrissybenn said:
ah well, at least there was 1 ducati on the podium
lol, <something about hatching chickens.>

Good race.
 

·
Registered
Joined
·
6,252 Posts
gawdammm! who's in the GP tipping comp?

nearly had a perfect round except for ped-bot and randy de-frenchiet failing me in making the top 5!

good on ben spies though, he's got a bright future.
 

·
Registered
Joined
·
2,732 Posts
slojo said:
gawdammm! who's in the GP tipping comp?

nearly had a perfect round except for ped-bot and randy de-frenchiet failing me in making the top 5!

good on ben spies though, he's got a bright future.
Damn I had the same. Hoping I'd catch ya.
 

·
Registered
Joined
·
3,991 Posts
had pedbot to win still. i did the tipping before he crashed. i think i got the top 5 close tho
 

·
Registered
Joined
·
10,965 Posts
that was a very exciting race i have to say!! lots of passes. Lorenzo rode a fantastic race, was surprised to see randy hold on to the podium spot for as long as he did, dovi pulled off some good moves but ride of the day would have to go to ben spies! first podium! i think the boy has a few more in his future. felt bit sorry for hayden to be 4th again! and on the last lap! stoner did well to come back from back of the field (tho how he ended up there in the first place is just wtf?) but looking at how much he struggled to pass pedbot and co i doubt he would have challenged the podium anyway. i did feel sorry for pedbot going backwards.. think that injury was worse than thought initially. good race!!
 
1 - 20 of 34 Posts
Top